osobní blog o tom co mě baví, co se děje a kdo se směje :-)

neděle 5. dubna 2020

#Podpořím Melvila

13:23 Posted by Sochise , No comments

Na Twitteru na mě vyskočila notifikace, že nakladatelství Jan Melvil Publishing, s.r.o. začalo vybírat dobrovolné příspěvky, formou předobjednávky, na vydání nové knihy Atomové náyky. Rozhodl jsem se také podpořit vydání nové knihy.

Autor James Clear vy své knize popisuje jak budovat nové návyky a zbavovat se těch špatných. Pokud autora neznáte, můžete se podívat na jeho stránky jamesclear.com (v angličtině).

https://www.melvil.cz/edicni-plan/

Proč jsem se rozhodl podpořit?

Na knihy z tohoto nakladatelství mám občas rozporuplný názor. Někdy si je koupím, ale obsah mě až tak nezaujme. Ale i přes to ve mě něco kniha zanechá a donutí mě nad tématem přemýšlet. I to však je příspěvek pro čtenáře, že čas vložený do čtení nepřijde vniveč.

Jiné knihy zase přečtu prakticky na jeden zátah. Ale osobně se mi líbí, jak nakladatelství funguje. Do svých knih vkládají čas a péči a jde to poznat.

Dalším podnětem byl pro mě závazek, který jsem si dal, když před nedávnem jsem využil možnost získat e-knihu Práce na dálku. Nakladatelství uvolnilo 500 e-knih, jako reakce na situaci okolo koronaviru, kdy mnoho lidí bylo donuceno pracovat z domova (homeoffice). Tehdy jsem si řekl, že v budoucnu podpořím koupí jiné knihy. Teď využívám tuto příležitost a částečně plním tento závazek.

https://www.melvil.cz/kniha-prace-na-dalku/

Pokud vás kniha Atomové návyky zaujme, určitě uděláte dobrou věc. Knihy považuji za důležitou součást mého života. Věřím, že pozitivní změny, které se u mne udály během života, byly zapříčiněny právě jimi. Navíc předobjednávkou získáte tištěnou knihu, hned jak vyjde a hned se k vám dostane e-kniha zdarma. Číst můžete tedy hned.

The post #Podpořím Melvila appeared first on ::Sochise.·..



from WordPress https://ift.tt/2V6jtSj
via IFTTT

0 komentářů:

Okomentovat